28. marraskuuta 2012

tuliainen lontoosta

Kun Jonna piipahti tässä hetki sitten Lontoossa, mulla oli hänelle ennen matkaa yksi pieni, nöyrä pyyntö. Jos hänen matkalaukussaan olisi rakonenkaan tilaa omien shoppailuiden jälkeen, toivoin kovasti tuliaisia Bicester Villagesta. Nimittäin luonnonvalkoista Ralph Laurenin v-aukkoista neuletta.

Ja niin kuin kuvasta näkyy, sieltä matkalaukusta löytyi kuin löytyikin pieni tyhjä rakonen ja niimpä mun ihana blogikamu toi mulle tämän paidan tuliaisiksi!:)


En edelleenkään tajua, miksi en kiikuttanut näitä kasoittain Pariisin La Vallée Villagesta, vaikka siellä käytiin. Nämähän ovat ihan parhaita! Laadukkaita, pehmeitä ja outleteista ostettuina vielä halpojakin!:) Mulla taisi olla silloin ostoslistalla niin paljon kaikkea muuta ihanaa, että nämä jäivät ihan unholaan.


Kiitos vielä Jonna! ♥

16 kommenttia:

  1. Oon itsekin ihaillut samoja neuleita. Aivan ihana! Aika mahtava Jonna kyllä, kun toi kamulleen tuon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kyllä huippuja:) No eikös ollutkin ihana!:>

      Poista
  2. Oih, aina niin tyylikäs RL :) Mitä tuo muuten maksaa normisti, entä outletissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä!:) Kyllähän nää puuvillaiset taitaa siinä 150 hujakoilla olla, ylikin, riippuu tietty mallista ym. Outletissa euroissa n. 50:)

      Poista
  3. Ihana neule, tuollaisia kaipaisin minäkin kaappiini! :) Ja ihanainen Jonna, kun kiikutti tuon sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös! Mulla onkin ollut tämä jo aaaika monta kertaa päällä saamisen jälkeen;D No niimpä!♥

      Poista
  4. Siis ostiko Jonna omilla rahoilla ton paidan sulle?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, ei nyt sentään;D Ihan itse sen Jonnalle maksoin sitten takaisin:)

      Poista
  5. Hih, tässä oli vaan se huono puoli, että menin ja ihastuin itsekin tohon ja kotiin lähtikin sitten tosiaan kaksi kappaletta ;D RL:n palmikot ovat ihan parhaita (joka)päivän pelastajia, kun ei jaksa miettiä mitä laittaa päälle! Ja ole hyvä vain ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, no mutta sehän tarkoitti vaan sitä että sun kaapissa oli vaan sen mentävä aukko!;D Ja nimenomaan JOKA päivän pelastajia, tää on ollu mulla varmaan nyt joka toinen päivä päällä siitä asti kun tän sain, noloa:DD

      Poista
  6. Tuo on tosi kiva neule! Itse ostin samaisen myös, mutta harmikseni ostin kokoa liian pienen :( jos jotain kiinnostaa ko. neule xs-kokoisena, niin voi laittaa mailia mellu132@gmail.com :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi höh:/ Toivottavasti joku ottaisi suhun yhteyttä niin saisit myytyä sen!:)

      Poista
  7. Arvaa vaan kuinka paljon mua kaduttaa etten ostanut näitä vuosi sitten Jenkeistä... :D No en syksynä korjaan tilanteen oikein olan takaa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no voin kuvitella, koska mua varmaan ärsyttää yhtä paljon!;D Mutta ei voi mitään, ostin siltä reissulta niin paljon kaikkea muuta ihanaa, että nämä tuntuivat jotenkin tylsiltä:D Ensi kerralla sitten;)

      Poista
  8. Ralphin neuleet ovat kyllä parhaimpia neuleita, joita mulla vaatekaapissa on. Todella monikäyttöisiä, sopii arjessa niin farkkujen kuin hameenkin kanssa. :) Itse olen tykästynyt tummanruskeaan pyöreäkaula-aukkoiseen versioon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, todellisia arjen pelastajia:) Näitä täytyy kyllä ehdottomasti saada lisää! Oi, tummanruskea näytti hyvältä kun kävin kurkkimassa sun blogissa;>

      Poista