3. tammikuuta 2013

katse vielä kerran vuoteen 2012

Vuoteen 2012 mahtui paljon, niin ikäviä kuin ihaniakin asioita. Vuosi alkoi varsin ikävissä merkeissä, kun kaksi varsinkin poikaystävälleni tärkeää henkilöä menehtyi ja yritin parhaani mukaan olla hänen tukenaan. Koko talvi ja kevät meni muutenkin hieman latteammissa tunnelmissa, sillä vietin töiden lisäksi aikaani lähinnä kirjastolla pääsykokeisiin lukien. Rankan kevään jälkeen pääsykokeen loputtua olo oli kuin voittajalla ja jäin odottelemaan tuloksia.

Kesäkuussa koitti elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma, joka tuntui ihan uskomattomalta, sillä edellisen kerran olin viettänyt kesälomaa varmaankin 15-vuotiaana. Poikaystävä piti oman lomansa samaan aikaan kanssani ja kerkesimme tekemään vaikka mitä kivaa. Kohokohtina ehdottomasti viikko Rhodoksella, sekä mökillä vietetty aika. Juhannuksena vietettiin äitini yllätys-viisikymppisiä, enkä koskaan unohda äidin ilmettä, kun hän löysi koko porukan mökiltä laulamasta onnittelulaulua. Valoisina kesäiltoina kerkesi istumaan puistoissa ja baareissa kavereiden kanssa, vailla huolen häivää. Minua pyydettiin blogeineni mukaan Indiedays Inspirationiin ja tapasin monta ihanaa blogien kautta tuttua tyttöä kesän aikana!:) Loman loputtua oli aika palata töihin ja sain myös harmikseni kuulla, etten ollut päässyt sisään haluamaani kouluun. Tämä kismitti, mutta olin iloinen saadessani jäädä vielä Helsinkiin.

Syksyllä poikaystäväni aloitti opiskelun ja mulle tapahtui kivoja juttuja työrintamalla, sain lisää vastuuta ja koulupaikan menetys ei enää tuntunut niin pahalta. Kävimme Tukholmassa minilomalla ja juhlittiin muiden blogityttöjen kanssa Indiedays Inspirationia.

Talveen mahtui monta hauskaa juhlaa Halloweenista pikkujouluihin ja uuteen vuoteen, mutta myös ihan tavallinen arki oli ihanaa. Marras-joulukuu oli hektistä aikaa töissä, mutta onneksi kerkesin vähän myös fiilistelemään tulevaa joulua. Joulun vietin läheisteni kanssa ja uutta vuotta juhlin kaikkien tärkeimpien kavereideni kanssa ♥.


Vuonna 2012 olin enemmän kuin koskaan tietoinen siitä, kuka olen ja mitä haluan. Ymmärsin yhä enemmän läheisten merkityksen ja sen, mikä mut tekee onnelliseksi. Yritin olla tuhlaamatta aikaani ihmisiin ja asioihin, jotka eivät tee mua onnelliseksi. Olen tyytyväinen siihen, että olen liikkunut suht ahkerasti ja saanut pidettyä ruokavalion terveellisenä, vaikka toki herkkujakin on vuoden aikana syöty. Materialistisella puolella kokosin yhä sitä täydellistä vaatekaappia ja onnistuinkin tekemään monta nappiostosta.


Toivottavasti vuosi 2013 tuo mukaan paljon iloa, onnea ja hyviä asioita, päällimmäisenä toiveissa se unelmien koulupaikan saanti. Tahtoisin myös päästä matkustelemaan enemmän kuin viime vuonna (itse asiassa varattiin vuoden eka reissu eilen ja lähtökin on jo viikon päästä, mutta siitä lisää myöhemmin;>). Haluaisin myös kehittää sekä itseäni että blogiani yhä parempaan suuntaan. Materian osalta haluaisin tänä vuonna toteuttaa edes yhden isomman haaveen, saa nähdä onnistuuko se ja tuleeko tuo haave olemaan eräs takki vaiko laukku;)

Se mitä tuleva vuosi tuo tullessaan, jää nähtäväksi, joten;
 
2013, Let's do this!

4 kommenttia:

  1. Kiva katsaus! Kaikkea hyvää uudelle vuodelle ja mukavaa matkaa teille (minne sitten menettekään)! Minä lähden piipahtamaan Berliiniin K:n luokse kuun lopussa, melkein jo täällä pakkailen :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kivaa itsekin vähän miettiä, mitä kaikkea sitä tulikaan tehtyä vuonna 2012:) Ja mä laitoinkin jo sulle kommenttia, mutta siis Roomaan lähdetään jee! Te ootte tainneet olla siellä useammankin kerran (?), niin voit antaa meille hyviä vinkkejä!;) Kivaa että pääset K:n luona käymään, toivottelen ihanaa matkaa jo tässä vaiheessa!:)

      Poista
  2. Kiitos, on kyllä kiva lähteä reissuun. Asun K:n luona, joten matkakassaa jää enemmän esim. KaDaWo:ssa käyntiin :-). Itse asiassa olen käynyt vain kerran Roomassa, silloin kun K asui siellä, olin reissussa isän kanssa! Laitoin jotain vinkkejä blogiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin, sepä hyvä, voi shoppailla enemmän!;) Ja kiitos vinkeistä, kävinkin ne jo sieltä lukemassa! Innolla odotan noita kaikkia luettelemiasi juttuja:)

      Poista