20. tammikuuta 2013

sisustushaaste

Zubin cornerista heitettiin mulle kiva sisustusaiheinen haaste, jossa tehtävänä oli listata kodin sisustushankintoja ja haaveita vuodelle 2013. Koska meillä tuskin tullaan tekemään mitään sen suurempia sisustushankintoja ennen kuin isompi kämppä on ajankohtainen, ajattelin lähestyä haastetta edessä häämöttävä kevät mielessäni. Tähän aikaan vuodesta joulun jäljiltä jääneet villaiset tyynynpäälliset ja raskaat materiaalit ahdistaa ja kotiin haluaisi raikkautta! Mulle on myös tapahtunut jotain kummallista, olen alkanut himoitsemaan pientä vaaleanpunaista ripausta kotiimme täksi kevääksi. Yleensä vihaan vaaleanpunaista..



Näkisin tuossa sängyllä helposti pari vaaleanpunaista tyynyä yhdistettynä siihen tuttuun ja turvalliseen beigeen. Ihan vielä en ole löytänyt mieleisiäni yksilöitä, mutta ehkäpä kevättä kohden kauppoihin tulee vielä lisää valikoimaa. Myös vaaleanpunaisia tulppaaneja on saatava!

H&M home:n virkattu torkkupeitto on kaunis ja jotenkin ihanan kesäinen. Mummini on virkannut mulle joskus tuollaisen peiton, täytyykin hakea se vintiltä ja heittää talvisen villahuovan tilalle.

Pieni pöytämallinen kasvihuone taas olisi niin söpö vaikkapa ruokapöydän päädyssä. Sinne voisi asetella yrttejä kivoihin ruukkuihin:)

Tuleeko teille kevään koittaessa tarve laittaa 
kotia raikkaammaksi? Mikä on tämän kevään sisustusväri?;)

10 kommenttia:

  1. Voi kuinka suloinen tuo vaaleanpunainen on. Itse mietin juurikin tuota väriä kevääksi kotiin pieninä yksityiskohtina. Saa nähdä uskallanko vai pitäydynkö vaan mustassa, valkoisessa ja harmaassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, se näyttää jotenkin niin raikkaalta ja keväiseltä, vaikken yleensä tykkää vaaleanpunaisesta yhtään!:D Ehkä pitäisi vaan uskaltaa ostaa välillä jotain muutakin kuin niitä tuttuja värejä..

      Poista
  2. Kiva kun toteutit haasteen, ihanan raikas kollaasi! Kyllä, tekee todellakin mieli laittaa kotia raikkaammaksi kevättä kohden, tänään sai viimeiset jouluvalot häippästä. Tuo vaaleanpunainen on varmasti kokeilemisen arvoinen, just vaikka tyynynpäällisillä ja torkkupeitolla voi aloittaa ja katsoa sitten minne tie vie... ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli kiva haaste toteuttaa, joten kiitos vaan haastajalle!;) Sama juttu, ajattelin aloittaa ihan pienestä väripläntistä, ettei ala ällöttää:D

      Poista
  3. Tulppaaneilla olen aloittanut, tällä hetkellä on vaalean persikan sävyisiä tulppaaneita. Tummanruskeat verhot makuuhuoneessa voisin kohta vaihtaa beigen sävyisiin, se muuttaa kummasti koko huonetta. Yksi vaaleanpunainen tyyny mulla makuuhuoneessa jo onkin, tummanruskeiden seurana. Niitä voisi olla pari lisää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole vielä ostanut tulppaaneja, kun ei ole niitä tyynyjäkään!;D Pitäiskö meidän mennä joku päivä yhdessä sisustuostoksille?:D

      Poista
  4. Hei, taisit matkustaa Z-junalla lauantaina Lahteen? Tunnistin sinut, ja teki niin mieli tulla moikkaamaan ja kertomaan, että olen kivan blogisi pitkäaikainen lukija, mutta ujous vei voiton, vaikka melkein vieressä istuinkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, siellähän minä, olin menossa vanhemmilleni!:) Mä oon aina niin ihmeissään, jos joku tunnistaa mut.. Olis ollut kivaa jos olisit tullut juttelemaan, jälkeenpäin sitä aina miettii, kukahan kyseinen henkilö oli!:D Vaikka en kyllä tiedä saisinko sanaa suustani, olisin varmaan niin pöllämystynyt;)

      Poista
  5. ihania nuo hennon vaaleanpunaiset tyynyt! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin!:) Jotain hempeää on pakko saada kotiin kevään tullen!

      Poista