7. helmikuuta 2013

converse on sale

Ajattelin tulla vinkkaamaan teille, että vielä tämän vuorokauden ajan Spartoolta saa -10% alennuksen jo alennetuista Converseista! Ja tämä vinkki siksi, että meidän perheessä mentiin näköjään vähän sekaisin noista aleista ja laitettiin tilaukseen yhteensä kolmet Converset!:D Mulle lyhytvartiset valkoiset ja poikaystävälle lyhytvartiset valkoiset sekä punaiset. Esim. mun valkoiset lyhytvartiset versiot maksoivat alunperin 65e, mutta nyt ne olivat 52e, ja alekoodin kanssa hintaa jäi 46,80e, ei paha! Kun tilattiin yhteensä kolmet kengät, ei postikulujakaan tullut. Tuo lyhytvartinen malli on ollut suosikkini jo monta vuotta, laskeskelinkin, että nämä taisivat olla jo seitsemännet samanlaiset kengät putkeen!:D


Tästä siis koko Converse-valikoimaan, ja tästä taas mun suosikkeihin, Converse All Star Ox-malliin.

Ja alekoodi on; ALESSA1311

postaus sisältää mainoslinkkejä

10 kommenttia:

  1. Buu ei ollu valkoisissa enää kokoja!! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsi:/ Mä katoinkin, että pieniä kokoja oli enää aika vähän silloin kun näpyttelin tilausta menemään.. Mut sähän lähdet kohta Jenkkeihin, sieltä saa vieläkin halvemmalla!;)

      Poista
  2. tämä tuli ihan kun tilauksesta, olen nimittäin jo pitkään himoinnut converseja ja nyt on ensimmäinen pari tilauksessa, ja vielä halvalla! tosi ihana blogi sulla muuten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, sama homma, mä olin pitkään miettinyt uuden parin tilaamista kevättä odotellessa, ja nyt kun olivat niin halvat, oli pakko laittaa tilaukseen!:)

      Kiitos:)

      Poista
  3. mihin se alekoodi tulee?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alekoodi tuli sellaiseen kenttään ennen maksua (pitää olla jo kirjautuneena), mutta se ei ole valitettavasti enää voimassa, vaan loppui eilen.. Converset ovat kuitenkin vielä alessa tuon 52e, mutta enää tuota ylimääräistä -10% ei saa.

      Poista
  4. hei, saanko udella mitä kokoa sulla on se veromodan musta paljettihame?
    -niina

    VastaaPoista
  5. Converset ovat kyllä ihania. Blogissa on sinulle tunnustus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mukavat juuri rentoon arkimenoon!:) Kiitos tunnustuksesta vielä tätäkin kautta!

      Poista