9. maaliskuuta 2013

uusin yhteistyökumppani zalando

Ajattelin esitellä teille ihan erikseen uusimman yhteistyökumppanini, Zalandon. Tämä siksi, että vaikka Zalando on pyörinyt viime aikoina niin blogeissa kuin telkkarissakin, itse tutustuin kunnolla sen valikoimiin vasta nyt yhteistyön myötä, ja vitsit mitä kaikkea sieltä löysinkään!:)

Olin yllättynyt, kuinka laaja valikoima vaatteita, kenkiä ja asusteita Zalandolta löytyi ja mitä kaikkia merkkejä heillä on. Listalta löytyi monta vanhaa suosikkiani, kuten Filippa K, Gant, Marc O'Polo, Michael Kors, Benetton, Sisley, Selected Femme, Tiger of Sweden, Armor Lux jne. Kaikki merkit löydät täältä. Myös Zalandon omat merkit mm. Zalando Collection ja Zalando Essentials näyttivät yllättävän hyviltä.

Selasin eri vaatekategorioita monena iltana (koska valikoimaa on paljon) ja valkkasin parhaita paloja keväisistä ja kesäisistä uutuuksista.








18. Gant 19. Sisley 20. Vero Moda 21. Mexx 22. Kiomi 
23. Converse 24. Samsøe & Samsøe 25. Tiger of Sweden


Mitäs tykkäsitte? Mä olin kaikista näistä löydöistäni jotenkin ihan innoissani ja mulla pyörii tällä hetkellä useampi ylläolevista jutuista ostoskorissa. Osa tosin pitäisi karsia, ennen kuin pääsen tekemään tilausta, sillä loppusumma on tällä hetkellä vähän turhan iso:D

Tilaamista helpottaa erittäin paljon se, että tilaaminen ja palauttaminen on ilmaista! Olen meinaan huono tilailemaan sellaisista verkkokaupoista, joissa joutuu itse makselemaan postikuluja, ellen ole ihan varma, että vaate mulle sopii. Paketti tulee lähimpään MyPack-pisteeseen (meillä esim. muutaman sadan metrin päässä sijaitseva Siwa) ja sen voi noutaa vaikka kauppareissulla. Vähän liiankin kätevää...

Mitä näistä näkisitte eniten mun päällä (ja miksi mua on alkanut himottaa tuollaisen ihanan keltaisen ja tummansinisen yhdistelmä??)? Jos se auttaisi mua yhtään karsimaan ostoskorini sisältöä!;D


postaus sisältää mainoslinkkejä

12 kommenttia:

  1. Mekko nro 9. <3 Loppuunmyyty...:S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Samoin tuo nro. 5 oli ihana, mutta nyt jo loppuunmyyty!:/

      Poista
  2. Zalando on kyllä kiva! Itse olen tilannut parit kengät ja katsellut monia vaatteita. Jotenkin siellä vaan oikeasti on paljon parempi valikoima eri merkkejä ja vaatteita kuin kaupoissa. Vaatteita kyllä tulee vähemmän tilattua netistä, kun ei voi olla varma, että onko ne sopivan kokoisia. Tosi kivoja poimintoja olet tehnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, tuolta näkee kerralla monien merkkien valikoiman, kun ei tällä hetkellä kauheasti ole aikaa kaupoilla kierrellä:) Mäkään en kauheasti tilaile vaatteita netistä, mutta toi ilmainen toimitus/palautus voi kyllä tehdä siihen muutoksen!;D Kiitos Cara!

      Poista
  3. Äh, miks sul pitää olla niin sama maku ku mulla. Nyt mullaki on sit ostoskorissa vaikka ja mitä. Ps. 7, 15 ja 25 näyttää ihan sulta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on joo nykyään aika samanlainen maku:) Mä en oo vieläkään saanut karsittua mun koria, mutta osa vaatteista onneksi loppukin jo:D

      Poista
  4. Olen pyörinyt Zalandon sivuilla, mutta en ole vielä mitään tilannut. Tosi ihania juttuja olet sieltä löytänyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sieltä löytyi tosi kivoja juttuja!:)

      Poista
  5. vau miten kivoja juttuja sieltä löytyykään! :) mä en ookkaan aikasemmin tutustunut zalandon valikoimaan, mutta tosi lupaavalta vaikuttaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa tutustua tarkemmin, mä olin ainakin tosi positiivisesti yllättynyt!:)

      Poista
  6. Ihania juttuja olet löytänyt! :) Olen vaan kerran tilannut sieltä yhden mekon, senkin tosin palautin kun ei istunut hyvin, mutta voin kokemuksesta sanoa että palautus toimii loistavasti! Pitäisikin katsoa jos löytys jotain kivoja kevätvaatteita. Ainut huono puoli zalandossahan on se, että sielä on niin paljon valinnanvaraa että valinnanvaikeus saattaa iskeä :D
    t. Ella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiva kuulla että palautus oli helppoa, se on tärkeää kun tilailee netistä!:) Toi valinnanvaikeus on niin totta, ja tuotteita saa selata aika kauan, jollei ole jotain tiettyä kriteeriä, millä hakea tuotteita;D

      Poista