4. heinäkuuta 2013

asu palmujen alla

Olin jo pidempään etsinyt epäaktiivisen aktiivisesti jotain melko halpaa, rantakäyttöön soveltuvaa maximekkoa, kunnes törmäsin sopivaan Cubuksella, jossa en yleensä edes kauheasti vieraile. Tummansininen väri ja ihana paisleykuosi sopivat jotenkin rantamekkoon täydellisesti.

P1010242 Onneksi kerkesin löytämään mekon ennen reissua, se oli täydellinen vaate kaikessa helppoudessaan ja paisleykuviokin istui jotenkin palmujen ja kaktusten alle kuin nenä päähän. Mekolle ei olisi kyllä tarvinnut keksiä sen kummempia asusteita, kun altaalla se lensi kuitenkin suoraan kassin pohjalle, mutta punottu rantakassi ja kultaiset suuret korvikset sopivat kivasti mekon fiilikseen.

P1010227 mekko cubus, korikassi thaimaasta, korvakorut h&m

P1010257 Mitäs tykkäätte tällaisesta hieman erilaisesta, rennommasta asusta? Käykö muuten kellekään muulle niin, että etelässä tekee aina mieli pukeutua ihan eri tavalla kuin kotona? Kaikki omat vaatteet tuntuu ihan tylsiltä tai liian hienoilta ja tekisi mieli pukeutua erilaisiin kuvioihin, väreihin, hippikoruihin ja elää vain flipflopit jalassa tukka sekaisin..? Olin taas pakannut vaikka mitä hienoja vaatteita mukaan ja asukuviakin olin suunnitellut napsivani vaikka millä mitalla, mutta molemmathan sitten taas vähän jäivät, sekä hienosti pukeutuminen, että niiden asukuvien otto.. Onneksi lomalla saa ja pitääkin relata, ihan kaiken suhteen!:)

26 kommenttia:

  1. Tosi kiva maximekko :) tykkään!
    juu sama juttu mulla etelässä. Ei jotenkin yhtään viitsi pukeutua "hienosti". Riippuu tietysti missä reissaa ja mitkä on lämpöasteet, mutta todella kuumalla jotkuu rennot vaatteet päällä ovat mukavammat :) Saatan olla laiskempi pukemaan korujakaan, ehkä jotain yksikertaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Juu toki, esim. kaupunkilomalla tätä ongelmaa ei yleensä ole (ainakaan jos ei ole kauhea helle), mutta rennoissa rantalomakohteissa mulle tulee aina joku ihme pukeutumiskriisi:D

      Poista
  2. Onpa tosi kaunis mekko ja erinomainen tarkoitukseensa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mustakin se oli loistolöytö!

      Poista
  3. Tosi kaunis mekko! Heh, tuttu tunne tuon rennomman pukeutumisen kanssa. Heti kun Ranskassa oli hirmuiset helteet, niin seikkailin vain kukkaisessa maksimekossa paikasta toiseen, vaikka Suomessa en voinut edes sellaista kuvitella omistavani :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, juuri näin! Sitä saa olla lomalla tarkkana, ettei tule auringon pehmentämän pään kanssa ostettua laukkua täyteen juurikin niitä kukkamekkoja, joita ei sitten tule kotona pidettyä!;D

      Poista
  4. ihana hippililli ! <3 mä en ees muista koska oon viimeksi ollut rantalomalla, mutta toi fiilis siitä että omat vaatteet siellä palmujen alla ahdistaa kuulostaa hyvinkin realistiselta :-D hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, joo tätä voi kai mun pukeutumisessa sanoa jo aika hipiksi, vaikka oikeasti se on varmaan kaukana siitä!;D Ja ei pelkästään se, että se kuumuus ahdistaisi, vaan jotenkin, se etelän rento meno tarttuu itseenkin ja tekee mieli pukeutua rennommin:D

      Poista
  5. Wau, siis aivan upea!! Jotenkin lämpö ja eri kulttuuri tekee sen, etyä haluaa kokeilla jotain uutta. ;) Toki tänä kesänä on oma vaatekaappi tuntunut muutenkin oudolta ja kaipaan jotain näyttävää ja räväkkää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Hih totta, Catanian Zarakin oli jotenkin ihan erilainen kuin meillä, täynnä kirkkaita värejä ja kukkakuoseja, olisin halunnut hamstrata sieltä kaiken, mutta en sitten loppujen lopuksi ostanut mitään, tuli kai jotenkin överit?:D

      Poista
  6. Haha tämä oli kuin omasta suustani: KYLLÄ tekee mieli laittaa koko vaatevarasto uusiksi etelässä!!:D Tein viime kesänä ihan listaa itselleni Mallorcalla, että millaisia asioita halua löytää matkalaukustani seuraavan kerran kun tulen rantalomalle - liehuvia, värikkäitä ja kuviollisia mekkoja, farkkushortseja, valkoista, panamahattuja, ja ylipäätään kaikkea muuta mitä täällä 'kotona' ja etenkin töissä yleensä tulee pidettyä.
    Upea asu, istuu maisemaan kuin nenä päähän ja korvikset täydellinen piste i:n päälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mä en muuten tiedä, miksi mulle tulikin tästä asusta jotenkin mieleen sä? Ehkä se oli noi isot korvikset, joita sä osaat käyttää tosi taidokkaasti, mutta itsellä tulee harvoin pidettyä, vaikka niistä tykkäänkin tosi paljon!:) Oih, kaikki noi kuvailemasi vaatteet kuulostaa just siltä, mitä olisin halunnut mun matkalaukusta löytää!:)

      Poista
  7. Todella kauniisti laitetut hiukset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tuo letti oli ainoa asia mitä jaksoin lomallani hiuksille tehdä!:D

      Poista
  8. Tosi nätti mekko, sopii sun vaaleiden hiusten kanssa ja palmumaisemaan aivan täydellisesti! :) Mä oon matkustellut sen verran, että en edes enää pakkaa lämpimiin maihin tai rantalomalle mitää hienompia vaatteita, sitä kun aina kuitenkin viilettää menemään rantamekossa ja flipflopeissa koko reissun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Munkin mielestä tuo istui tuonne palmujen alle jotenkin niin hyvin! Heh, miksi mä en ole harjaantunut tuossa pakkaamisessa yhtään, vaikka etelässä on jonkun verran tullut käytyä?? Aina mä otan niitä siistejä shortseja, "nää on sitten kiva laittaa illalla ravintolaan", wrooong, sinne ravintolaankin mä haluan laittaa sen liehuvan kukkamekon enkä mitään siistejä shortseja..:D

      Poista
  9. Voi hitsi, kun haluaisin löytää tuon mekon, mutta ei ole ainakaan täällä enää kaupassa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsit, mäkin jouduin vähän soittelemaan eri myymälöihin.. Otin sitten loppujen lopuksi mekon yhden koon isompana, kuin mitä olisin ehkä oikeasti tarvinnut, mutta eipä se tuossa maximekossa onneksi haitannut, lyhensin vain helmaa hieman:)

      Poista
  10. Todella ihana, ja sopii hyvin palmun alle :). Meillä tytöt etsivät kuumeisesti maximekkoja reissua varten :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Hih, käykääpäs juuri Cubuksella, Ginassa ja tällaisissa, niissä näin tosi paljon maximekkoja kun etsiskelin itselleni.. Mulle ne sellaiset ohuet trikoomekot eivät vaan sopineet, mutta tytöille varmasti sopisi hyvin ja värejäkin oli vaikka mitä!:)

      Poista
  11. Oww, ihanaa että onnistuit vielä löytämään tuollaisen omassa koossasi; itse jäin kesäkuun alussa kuolaamaan kun kaupassa oli vain XL-kokoa... Ja todella, Cubuksessa vierailen mäkin vain harvoin; ehkä siksi harmitti vieläkin enemmän! ;) Kai huomasit samaa kuosia olevat bikinit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi höh! Mäkin jouduin kyllä vähän soittelemaan ton perään.. Se on kyllä ärsyttävää kun joka paikasta menee aina koot niin nopeaan:/ En itse asiassa huomannut kyseisiä biksuja, olin vain niin tämän mekon lumoissa:D

      Poista
  12. Ihana mekko ja tuo laukku :), miksen minä nähnyt tuollaista mekkoa siellä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Hmm, ostin tämän jo ihan alkukesästä ja jo silloin koot olivat aika vähissä, että olisivatko sitten jo loppuneet:(

      Poista
  13. Ihana kesä-Lili ja voi terve, mitkä maisemat!

    Mulla on käynyt ihan sama juttu: olen erityisesti tänä kesänä ostanut kesä- ja lomavaatteita, jotka todellakin poikkevat muusta vaatekaapista. Ehdin jo muutamaan kertaan kriiseilläkin ostosten kanssa: Haloo, mitä mä olen mennyt tekemään! Mutta hei, toit juuri oikean näkökulman tähän touhuun. Lomalla voi ja saa erottua arjesta. Kiitos, kaipasin henkistä tukea kesähippeilyyn toiselta klassisesti pukeutuvalta. :)

    Ja hei samis, mulla on sama paisleymekko! Kiinnostuneille vinkiksi, että siitä ei ole kauaa kun bongasin niitä useita kappaleita Kannelmäen Prisman yhteydessä olevasta Cubuksesta. No niin, tuli myönnettyä sekin, missä mä vietän vapaa-aikani - d'oh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos Laura!:) Ja oleppa hyvä vaan tuesta, mitä sitä turhaan kriiseilemään, kesä on vaan kerran vuodessa, talvella kerkeää taas käyttämään niitä tylsiä perusvaatteita!

      Toivottavasti kaikki mekkoa etsivät näkevät kommentin, ettet turhaan paljastanut itteäs kantsu-hengailijaksi;D

      Poista