22. elokuuta 2013

hiuspohdintaa


"A woman who cuts her hair is about to change her life" 
- Coco Chanel


Olen haaveillut otsatukasta jo pitkän aikaa, välillä enemmän, välillä vähemmän. Mulla on perjantaina kampaaja ja pari viikkoa olen taas kypsytellyt tätä ajatusta ja selannut kuvia kivoista hiusmalleista. Tällä hetkellä hiusteni tilanne on sellainen, että uudelleen kasvavat hiushaituvat ovat alle kymmenen sentin mittaisia, eli todella raivostuttavan pituisia. Kun pidän ponnaria, lyhyet hiukset valahtava väkisin päälaelta otsalle ja näytän koko ajan vain suoraan sängystä nousseelta. Tässä on kuitenkin hyvätkin puolensa, nyhtämällä kaikki haituvat otsalleni, sain kätevästi hieman testailtua, sopisiko otsatukka mulle ollenkaan..:D Nyt olisi siis tavallaan hyvä hetki leikkaamiseen, kun puolet hiuksistani ovat muutenkin lyhyet, ja joudun joka tapauksessa odottamaan niiden kasvamista.

bangs


Mikä mua sitten jarruttaa? Ensinnäkin tietysti se, että pelkään sitä hetkeä, kun tukka on jo leikattu, eikä tapahtunutta voi enää peruuttaa. Entä jos näytänkin täysin uunolta? Jos otsatukka ei sovikaan ollenkaan? Tai jos pidän siitä viikon ja haluankin takaisin tasapitkän tukan? Saadaanko otsatukasta tarpeeksi paksua tämänhetkisillä hiuksillani? Lisäksi kammoksun tukan laittoa. Vaikka omistan melko suoran ja pyörteettömän tukan, jaksanko laittaa otsatukan joka aamu kivaksi? Miten otsani (jossa on jo nyt hormoninäppyjä) käy, meneekö se entistä huonompaan kuntoon? Siinäpä vasta kysymyksiä pohdittavaksi..

Näihin kaikkiin aion kysyä mielipidettä kampaajaltani, mutta mitä te sanotte? Omistatteko tai oletteko omistaneet otsatukan, mitä siitä piditte? Tiedän ainakin yhden bloggaajan, jolla on todella kaunis ja hänelle sopiva otsatukka, ihana Karla


Niin ja mitä Coco Chanelin lausahdukseen tulee, koko muukin elämäni on tässä tämän syksyn aikana menossa uusiksi, niin what the hell, miksei tukkakin??;)

44 kommenttia:

  1. Otsis on vaatii kyllä vähän vaivaa, varsinkin tällä suomalaisella hiustenlaadulla, mutta on se kyllä kauniskin. Parhaimmillaan otsis kehystää kasvot. Jos siihen kyllästyy niin saahan sen vaikka pinneillä taiteiltua ylös ja nopeasti sen saa kasvatettua poiskin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, joka sana.. Ja tuota olen miettinyt, että saahan sen sitten pois kasvoilta:) Toivottavasti mä uskallan!:P

      Poista
  2. hmmmmm en epäile yhtään etteikö otsis sulle sopis, varmasti sopii ! mutta tosiaan vaikka kyse onkin "vaan" hiuksista, niin noi mainitsemasi JOS ja MUTTA kysymykset on kyllä ihan aiheellista pohtia läpi :-) onhan hiukset uusiutuva luonnonvara, mutta ihan minuutissa sitä otsista ei sitten pois kasvata ;-) mutta mä sanon että go for it anyways, näyttäisit varmasti hirmu suloiselta !<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, olen kyllä harkinnut tätä tarkkaan, mutta tämän enempää en oikeastaan voi pohtia, se on vaan joko uskallettava tai ei, sitten vasta nään, sopiiko se mulle oikeasti:D Ja totta, kyllähän siinä oma aikansa menee ennen kuin se takaisin kasvaa.. Ja hahah, tuota suloisuutta mä vähän pelkäänkin, toivottavasti en näytä ala-astelaiselta;D

      Poista
  3. Rohkeasti vaan leikkautat otsatukan! :) Voihan sen halutessaa kieputtaa pois naamalta, jos alkaa tympimään ;) Itse ainakin tykkäsin otsatukasta, ja mulla olikin vuosia paksu otsis, silloin tällöin tulee sitä kova ikävä ja varmasti vielä joku päivä palaan minäkin otsatukkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, ehkä mun tosiaan pitää vain rohkaistua, kun olen tätä niin monta kertaa pohtinut!;) Ja kiva kuulla että tykkäsit, musta tuntuu että ihmiset jakaantuu tässä ihan kahteen leiriin, toiset on tykänneet tosi paljon ja toiset taas ei yhtään..

      Poista
  4. Tässä flunssahoureissani en varmasti muista 10min päästä mitä oon kirjottanu, mutta jos on vähääkään sitä mieltä että otsis sopii, niin kannattaa leikkauttaa, juuri tuommoinen nätti paksu ja vähän ylipitkä. Paksun otsiksen kanssa ei näy heti jos luonnonkiharat yrittää kiukutella suoristusraudasta huolimatta. Mulla menee otsiksen suoristamiseen nykyään aamulla se 2min johon sisältyy raudan kuumeneminen(jonka aikana pesen hampaat).
    Ja henkilökohtaisesti otsis on vaan niin skarppi, silti rento, sopii myös juhlaan. Paras hiusratkasu jonka oon koskaan tehny.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ettei otsiksen kanssa pelatessa mene tuon enempää aikaa.. Ja oon samaa mieltä, se on kuitenkin tavallaan tosi pienellä vaivalla hyvännäköinen, tasapitkiin hiuksiin saa olla tekemässä ties mitä kiharaa (joissa en edes ole hyvä) sun muuta ennen kuin ne näyttävät laitetuilta:)

      Poista
  5. Suosittelen kokeilemaan otsista, muuten se jää häiritsemään! :) Kyllä se tukka kasvaa sitten takaisin tasapitkäksi jos otsis ei olekaan sinun juttusi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota mäkin oon miettinyt, että kerrankos sitä.. Jos ei tykkää niin sitten ei tarvitse enää koskaan sitä uudelleen leikata.. Joskus ala-asteella mulla oli otsis, mutta niistä ajoista on vähän paha sanoa, että sopiiko se mulle nykyään, eli ei auta kuin kokeilla!;D

      Poista
  6. Otsiksella on myös helpompaa tehdä ponnarikampaus; joko ylös päälaelle tai alas niskaan. Jos vähän sivuilta vielä kerrostaa, niin on ihanan huoletonta jättää otsis ja sivut rennosti roikkumaan ja sitten löysä ponnari niiden seuraksi.

    Jos otsis alkaa kyrsiä, voit kokeilla laittaa jakauksen tosi sivulle ja otsikseen pinnillä pois tieltä, tai tehdä otsatukasta kieputuskampauksen; otsis + vähän muuta tukkaa kahdelle osiolle, joita kieputellaan toistensa ympäri. Sitten se pinnillä sivulle kiinni. Helppoa ja mukavan näköistä. Eli go for it!

    Ai niin, itsellä myös ohut tukka ja paksuhko otsis näytti silti hyvältä! Enää mulla ei sitä ole, kasvatin sen sittemmin vinoksi otsatukaksi, joka valui toisen silmän ylle ja nyt sekin on jo liian pitkä pidettäväksi niin :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkeistä, varsinkin toi löysä ponnari kuulosti hvvältä, juuri jotain tuollaista varmaan haenkin:) Ja hyvä tietää että myös ohuemmassa tukassa näytti otsis hyvältä!

      Poista
  7. Kampaajat osaa yleensä aika hyvin sanoa sopiiko otsatukka jollekulle, joten kannattaa tosiaan vielä kysäistä! Jos se sopisi sinulle, niin suosittelen kyllä leikkaamaan :) Mulla on itselläni ollut nyt reilun puolen vuoden ajan paksu otsis ja nyt osoitan ensimmäistä kertaa kyllästymisen merkkejä. Se kehystää kivasti kasvoja ja tuo lisää persoonallisuutta tyyliin. Mielestäni esimerkiksi bleiserit ja kauluspaidat näyttävät paremmalta (itselläni) otsatukan kanssa kun pieni virastotätimäisyys karsiutuu :D

    Otsatukka myös kasvaa todella nopeasti, ja siitä muidenkin hiusten kasvamisen huomaa! Jos toteat, ettei tämä ollutkaan hyvä look, kasvaa otsis parissa tai kolmessa kuukaudessa niin pitkäksi että sen saa jo korvien taakse piiloon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, ammattitaitoinen kampaaja osaa varmasti kyllä antaa oman mielipiteensä tällaisesta asiasta.. Ja olen ihan samaa mieltä, se tuo kivaa persoonallisuutta ilmeeseen!:)

      Poista
  8. Rohkeesti vaan leikkaamaan otsatukka :) kannatan!
    Mie täällä kuumeisesti odotan kuvia Marc Jacobsista! vitsi kyseinen laukku himottais hankkia. Kuitenkin olisi tässä syksyllä muitakin rahareikiä eikä mitään pieniä (uusi keittiö) Toivotaan että Shopbopille tulisi vaikka jonkinlainen alekoodi, niin klikkaisin laukun heti kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla teidän mielipiteitä, ehkä mä rohkaistun!;)

      Ja Jaakobista tulossa kuvia toivottavasti vielä viikonlopun aikana, toivottavasti maltat vielä hetken odottaa:) Ja tuota alekoodia ajattelin itsekin odotella, mutten sitten malttanut, kun "tarvitsin" laukun nyt heti:D Mutta jos sillä ei ole tulipalokiire, niin kannattaa ehdottomasti odotella, niillä saa kuitenkin ihan kivan siivun pois hinnasta tuollaisessa vähän isommassa ostoksessa..

      Poista
    2. Juu no aattelin tosiaan odotella, ainakin jonkun aikaa. Minussa on kyllä vähän hätähousun vikaa ja pelkään aina että haluamani tuote myydään loppuun ennen kun kerkeen sen ostaa. Toivotaan kuitenkin että laukkua on saatavilla ja alekoodi tipahtaisi sähköpostiin :) Mukavaa viikonloppua!

      Poista
    3. Hahha samaa vikaa täällä!;D Kivaa viikonloppua sinnekin!

      Poista
  9. Anna mennä,olen varma että otsatukka sopii sinulle.Saat sen myös pinneillä kiinni ylös tai sivulle,tuo kivaa vaihtelua :) Itse kävin juuri eilen parturissa ja leikkautin ylikasvaneen otsatukan takaisin.Vaikka aamulla menee enemmän aikaa hiusten laittamiseen mutta itse tykkään mallista todella paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rohkaisusta! Mä uskon myös että tykkäisin siitä, toivottavasti se vain sopii mulle:)

      Poista
  10. Kannattaa kokeilla, sillähän se selviää! :) Varmasti sopii sinulle. Itse olen myöskin miettinyt otsatukkaa, mutta mitä lyhyemmät hiukset itselläni on, sitä kikkuraisemmat niistä tulee, enkä jaksaisi joka aamu suoristaa otsatukkaa... Vaikka eihän niistä kiharoista nyt niin hirveästi haittaa ole. :D Mutta rohkeasti kannattaa kokeilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, vaikka tätä kuinka pohtisi, niin kokeilemallahan se vain selviää!:)

      Poista
  11. Noihin kasvoihin sopii takuulla. :) Pitää varmaan itsekin muuttaa tukkaa, josko elämä muuttuisi siinä samalla. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen:) Hih, eihän sitä tiedä mihin kaikkeen se hiustenleikkuu saa ryhtymään;)

      Poista
  12. Minäkin uskon otsiksen sopivan sinulle. Sinulla on niin kauniit piirteet. :-)
    Minylla on luonnonkiharaa hiuksissa, joten otsis on poissuljettu... Ja kyllä nee hiukset kasvaa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kauniista sanoista:) Ja totta, kyllähän ne kasvaa sitten.. Muutenkin kun nämä ovat nyt niin kamalassa kasvuvaiheessa ja joudun muutenkin odottelemaan kasvamista, niin kerrankos sitä..

      Poista
  13. Yritin lähettää tätä kommenttia jo pari kertaa mutta menikö ne jonnekin bittituuliin... Pahoittelut siis jos tulee moneen kertaan mutta siis: lili, mietit ihan samoja asioita kuin minä! Haluaisin leikkauttaa hiuksistani ensimmäistä kertaa puolet, mutta pelkään niin vimmatusti sitä että kampaajan lattialle päätyykin puoli identiteettiä, eikä sitä saa millään takaisin jos näyttääkin ihan urpolta.

    Mulla on ollut kaksi kertaa paksu otsis, ja se oli kyll kiva. Laittoa se vaati mutta ei niin paljon kuin pelkäsin. Tee se siis vaan!

    Ja tuo Chanelin lausahdus, miten voikin osua noin maaliin. Haluaisin muuttaa elämässäni lähes kaiken, joten aloitan hiuksista! Uskalletaanko yhdessä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, mikähän mun kommenttiboksia vaivaa, olet jo ties kuinka mones joka sanoo samaa, että kommentit eivät ole tulleet läpi, kääk! Ja tämä ei siis tullut mulle kuin tämän yhden kerran..

      Ja siis mun mielestä sulle sopisi ihan takuulla sellainen ylipitkä polkka!! Just kun pohdit sitä jossain postauksessa, niin mietin että sulle sopis varmasti! Eli samaa sanon sulle, tee vaan! Uskalletaan yhdessä!;) Hih, munkin mielestä toi lause oli vaan niin osuva tähän hetkeen..

      Poista
    2. Mä kyllä luulen että se oli mun iPad joka sen tekee, kännykällä toimii aina :)
      Kiitti kannustuksesta, mä niin teen sen! :)

      Poista
    3. Okei, hyvä tietää:)

      Poista
  14. Iiiisolla todennäköisyydellä katot kampaamotuolissa sitten kun otsis on saksittu että "voi v***u näytän ihan 9-vuotiaalta". Kaikki on sitä mieltä koska kaikilla on lapsena ollut otsatukka :D Kuitenki kunhan vaan pari viikkoa pidät sitkeesti uutta tukkaa niin tykästyt. Mä en henk koht tiedä ketään kelle ei sopis otsis, kunhan vaan siitä tekee oikean paksuisen (=usein tarpeeksi ohuen, se Ellen Jokikunnaksen otsis Splash-mainoksessa oli kaamee!)

    Anna mennä vaan, sen jälkeen kyllä valitat hetken että mitä tulikaan tehtyä mutta luulen että tykästyt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehehe tota mä just NIIN pelkään!! Mulla oli (of course) joskus ala-asteella otsis, ja nään vaan mun koulukuvan mielessäni ja sen, että näyttäisin nyt, 23-vuotiaana samalta, hui kauhistus!:D

      Ja heh, tähän mun tänhetkiseen hiirenhäntään ei takuulla voi vahingossakaan saada liian paksua otsista, joten tuota Ellen Jokikunnas-ilmiötä ei onneksi tarvitse pelätä;)

      Poista
  15. Ei liity tähän postaukseen millään muotoa, mutta minua kiinnostaisi kovasti tietää miten pystyit keväällä lukemaan useampiin pääsykokeisiin? Tai ylipäätään, kuinka moniin kokeisiin sitten luit? Olen itse hakenut nyt pari kertaa opiskelemaan, enkä ole siis päässyt, ja olen lukenut vain yhteen paikkaan kerrallaan, koska sekin on tuntunut jo niin rankalta, niin en ole uskaltautunut miettimään edes mahdollisuutta lukea joihinkin muihinkin kokeisiin. Eli haluaisin tietää miten yhdistit nämä useat pääsykokeet ja miten jaoit aikaisi lukemiselle ym? Aloin nimittäin miettiä, että ensi keväänä on varmaan sitten jo pakko hakea useampaan paikkaan, jotta joku paikka aukeaisi jo minullekin. (Ja hakeutua myös muualle kuin pelkästään Helsinkiin, kuten Turkuun tai Tampereelle.) Kiitos jos ehdit vastata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No suoraan sanottuna, näin jälkeen päin en oikeastaan itsekään tiedä, miten siihen kykenin.. Hain siis tosiaan seitsemään eri paikkaan, mutta mua helpotti se, että kaikki olivat tavallaan "samaa alaa", vain hieman eri painotuksin ja osa oli AMK:hon ja osa yliopistoon. Mulla oli oikeastaan vain yksi varsinainen kirja, joka kävi kahteen paikkaan, mutta tämän lisäksi luin kasan pitkiä artikkeleita, tein muutamia ennakkotehtäviä, luin sanomalehtiä ja muuta ajankohtaista, harjoittelin pääsykokeita varten tehtäviä, tein yhden portfolion jne. Kaikki tekeminen kuitenkin tuki toisiaan, ja yhdestä kirjasta tai artikkelista opittu juttu auttoi myös muissa paikoissa. Ja kun tekemistä oli monenlaista, ei päässyt kyllästymään.. Tämä oli lisäksi jo kolmas kertani kun hain kyseisen alan kouluihin, eli mulla oli jo aiemmilta vuosilta rutkasti tietoa aiheesta, enkä lähtenyt nollasta liikenteeseen.

      Kevät oli ehdottomasti rankka, muuta en väitä. Kävin pääsykoerumban lisäksi töissä (en kokopäiväisesti, mutta kuitenkin) ja lisäksi tein blogiakin melko normaaliin tahtiin. Muuta en sitten tosin kerennytkään tekemään, en kauheasti nähnyt kavereitani, tai urheillut niin paljon kuin olisin halunnut. Mutta jos jotain haluaa tarpeeksi paljon, sen eteen on valmis tekemään töitä ja uhrauksia. Ja ajankäyttö on avainsana. Mun mielestä muutama tunti tehokasta pänttäämistä oli parempi kuin koko päivän kirjastolla istuminen, pitäen tunnin välein kahvitaukoja.

      Mutta suosittelen ehdottomasti harkitsemaan moneen paikkaan hakemista, jos se vain itsestä hyvältä tuntuu. Silloin kaikki ei ole vain sen yhden kokeen varassa, mikä helpottaa stressiäkin:) Ja yritä päästä pois sellaisesta "laatikkoajattelusta", että on vain yksi paikka mihin on PAKKO päästä. Mieti, olisiko sulla muita väyliä saavuttaa haluamasi? Itse koin tämän ahaa-elämyksen vasta tänä keväänä, ja se tuotti tuloksia. En nyt päässyt ihan sinne kouluun mihin aiempina vuosina halusin, mutta luulenpa, että se voi osoittautua tulevaisuuteni kannalta vain hyväksi asiaksi:)

      Tsemppiä sulle!! Kyllä ne ovet vielä aukeaa, vaikkei siltä nyt tuntuisikaan. Minä jos kuka tiedän:)

      Poista
  16. Go for it !! :---) Itsekkin otsatukka-ajatusta palloittelen tasaisin väliajoin ja on se pariin otteeseen tullut leikkautettuakin - joka kerta olen siitä pitänyt! Jotenkin tuo heti uutta ilmettä ja ponnarikin näyttää kivemmalta :-) Ja itse olen tykännyt tehdä ns keskijakauksenkin otsikseen, kun se on alkanut kasvaa vähän ylimittaiseksi. Tuollainen hieman pyöristetty on se kaikkein kaunein (kuten Alballa noissa kuvissa) kun se ei näytä niin töksöltä :)

    Hitsi vie, olisi kai pitänyt leikkauttaa viime kampaaja-käynnillä kun silloin viimeksi asiaa pohdin. Onneksi naarurirapusta löytyy parikin kampaamoa, jos sille päälle satun ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiva kuulla että olet ollut tyytyväinen otsiksiin.. Mulla on vielä pari tuntia aikaa miettiä, tässähän alkaa hitto jo vähän jännittääkin!:D Ja ei muuta kuin kampaajaa varamaan sielläkin päässä;)

      Poista
  17. Mulla ei oo ollu minkäänlaista otsista pitkään pitkään aikaan. Silloin kun sellainen oli niin se näytti kuitenkin aika kivalta aina kun sen jaksoi laittaa, mutta kyllä se vaan tuntui niin vaivaloiselta näin kun jälkeenpäin alkaa miettimään. Jos sen otsiksen saisi aina kuin taikaiskusta pois silloin kun siltä tuntuu niin mikäettei sellaista voisikin aina välillä kokeilla :D Itselläni oli vähän samankaltaiset fiilikset noin puolitoista vuotta sitten kun päätin leikata pitkistä hiuksistani sellaiset 20 senttiä pois. Missään vaiheessa en sitä ole jälkeen päin katunut, eli ehdottomasti kannatti uskaltaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, toi on kyllä totta, jos hiukset kasvaisivat nopeampaa, uskaltaisi varmaan helpommin kokeilla kaikkea erilaista!:) Mutta usein muutokseen on onneksi tyytyväinen, ja niin tälläkin kertaa olin, uskalsin siis leikata otsiksen!:)

      Poista
  18. Mä leikkautin viikko sitten otsatukan pitkän pohdinnan jälkeen! :) Olin tosi uskalias, koskaan aiemmin mulla ei ole ollut otsatukkaa! Päätöstä helposti suuresti se, kun löysin Glitterista otsatukkalisäkkeen, jolla testasin, sopiiko mulle otsatukka. Lisäke oli oikeanvärinen ja se sopi mulle täydellisesti... Siellä oli muistaakseni vaaleitakin lisäkkeitä. Käypä siellä testaamassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän!! No olit kyllä tosi rohkea, mutta kivaa että uskalsit, voin kuvitella että se sopii sulle hyvin!:) Ja hei hyvä vinkki toi lisäke, mä tosin leikkasin jo omat hiukseni, ja hyvät tuli!;) Mutta muille hyvä vinkki!

      Poista
  19. Onko hiustenlähtö hellittänyt ostamillasi tuotteilla? Mitä tuotteita käytät? Itselläni on ruvennut lähtemään tukkaa tosi paljon reilun kuukauden verran. Aloitin rankan kuntoilun 3kk sitten ja hiuksia on nyt lähtenyt varmaan 1/3 jollei enemmän. Hiukset ovat muutenkin elottoman oloiset, kun ne pesee eivät enää tule pöyhkeiksi. Pelko kaljuudesta lisääntyy:( Itse ostin aptekista Ducray kapseleita ja shampoota sekä kampaajalta hoitoaineen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilin puolen vuoden aikana vaikka mitä tuotteita luonnontuotteista kampaamotuotteisiin, joiden piti auttaa hiustenlähtöä. Mulla ei ainakaan auttanut oikeastaan mikään. Hiuksia lähti sen aikaa kun oli lähteäkseen, sitten hiustentippuilu loppui, oikeastaan aivan yhtäkkiä. Mulla hiustenlähtö johtui todennäköisesti hormoneista, mutta eräs kaverini laihtui lyhyessä ajassa paljon, jä hänellä lähti kanssa hiukset päästä. Eli myös laihtuminen voi tiputtaa hiukset:/

      Mä syön nyt biotiineja ja Evoniaa, ne ovat mielestäni vahvistaneet hiuksiani ja saaneet ne kasvamaan ehkä himpun verran nopeampaa. Joku lukijani suositteli mulle myös Nioxin-sarjaa jota saa kampaamoista, ja joka on juuri erikoistunut harveneville hiuksille. Sarjassa on eri numeroita eri "hiustenlähtösyille", oma numeroni oli muistaakseni 4. En ole vielä saanut aikaiseksi ostettua kyseistä sarjaa, kun tämä oma ongelmani on jo vähän helpottanutkin, mutta googlaapa sinä tuo sarja ja käy vaikka parturissa kyselemässä, josko siitä voisi olla sulle apua!:)

      Tsemppiä!!

      Poista
  20. Kauanko hiuksia lähti? Minä lopetin hormonit helmikuulla ja nyt kaksi kuukautta hiuksia on lähtenyt ihan valtavasti. Päänahka paistaa jo:(
    Mutta onneksi hiukset on alkaneet jo kasvaa takaisin. Stressaa silti tämä karvanlähtö jo;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla lähti hiuksia varmaan noin puoli vuotta.. Ja tiedän tunteen, se on tosi stressaavaa, varsinkin kun sille ei oikein voi tehdä mitään:/ Mutta varmasti sinullakin tuo helpottaa ja onneksi uusia hiuksia on alkanut jo kasvaa!:) Tsemppiä!!

      Poista