12. helmikuuta 2014

planning, planning..

Kerroinkin jo että olen järjestämässä pieniä juhlia. Olen asunut tässä kodissani jo melkein puoli vuotta, joten nyt olikin vihdoin aika järjestää pienet tuparit ja pyytää tyttöjä kylään. Sitä paitsi, juhlia ei koskaan ole liikaa ja itse tykkään kovasti niiden järjestämisestä.

Halusin juhliin teeman ja Pinterestiä selaillessa olikin aika nopeasti selvää mikä se olisi! Kuva varmasti kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.. ;)


P1014898
Enempää en viitsi vielä paljastaa että säilyy edes jotain yllätyksenä vieraille, mutta yritän ottaa kasapäin kuvia, joita voin sitten myöhemmin laittaa tännekin. Olen niin innoissani näistä juhlista, jo siksi että saan näperrellä ja suunnitella, mutta kaikkein parasta on se, että saan ihanat tyttöni tänne kylään. Lauantaita odotellessa!

8 kommenttia:

  1. Ooo kuinka söpöjä juttuja, varsinkin noi pienet pahvikupit! Mistä ne on? Odotan jo muita kuvia juhlista… :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Cupcake-kupit on Miss Etoile-merkiltä ja olen saanut ne eräästä Olivian tilaisuudesta joskus.. Tässä kuitenkin linkki nettisivuille; http://missetoile.dk ehkä sieltä löytyy jälleenmyyjiä.. Jossain pienissä sisustusputiikeissa olen näitä ainakin nähnyt! :)

      Poista
  2. Täälläkin odotetaan kovasti lauantaita! <3 Yllättäen pieni vaatekriisi meinaa vaan iskea, mutta onhan tässä vielä pari päivää aikaa kierrellä kaupoilla ;) Tavallaan odotan aika kauhunsekaisin tuntein millasia fiiliksiä toi kämppä uuden ilmeen kera mussa saakaan aikaan, sinne liittyy kuitenkin niin paljon muistoja viime vuosilta.. Pian nähdään, puss!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3<3 Lauantaina nähdään ja höpötellään!

      Poista
  3. Oioi, kuulostaa ja näyttää hyvältä! :) Juhlien järjestäminen on kyllä niiiiin kivaa. Pari viikkoa sitten kun sain tytöt tänne kyläilemään niin oli kyllä ihana häärätä keittiössä koko iltapäivä :-) Ensi kerralla sitten vielä jollakin teemalla, ihan hirmuinen hinku tuli näpertää sormilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Jos olisi vaan aikaa ja resursseja niin järjestäisin mieluusti useamminkin juhlia, koskaan ei niitä voi olla liikaa! :) Ja voi et arvaa kuinka innoissani mä olen täällä näpertänyt kaikkea rekvisiittaa juhliin!!

      Poista
  4. Hahah, olen järjestämässä lauantaina synttärit ja kappas kappas olen kaavaillut juuri noita samaisia cupcakevuokia sillä jonkinlaisena teeman on mv :D

    Tässä linkki kysyjälle vuokiin: http://moko.fi/kauppa/tuote/keittio-ja-herkut/571022802209/paperimuffinssivuoat-lime-musta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, taas samat aaltopituudet!;D <3 Ja voi kiitos linkistä, en muistanut että niitä on tosiaan tuollakin!

      Poista