11. elokuuta 2014

happy place, happy people

Vietin melkein koko viime viikon mun suosikkikaupungissa. Helsinki-päivät teki taas niin hyvää, se on kyllä mun sellainen happy place, paikka jossa on aina hyvä olla, olo jotenkin onnellinen.

Näin monia ystäviä ja yövyin muutaman heistä luona. Keskiviikko-iltana kokkailtiin kevyttä iltaruokaa ja lähdettiin pitkälle kävelylle Kaivariin. Vielä illallakin oli ihanan lämmin, ilma tuoksui ihan mereltä ja liikkeellä oli paljon iloisia ihmisiä. Istuttiin vielä pimeän tullen pitkään laiturilla höpöttämässä. Lenkin ja suihkun jälkeen sain kömpiä puhtaisiin lakanoihin. Tämä ystäväni, johon tutustuin vasta viime keväänä pääsykokeiden merkeissä, on tyttö jolla on maailman suurin sydän. Olen onnekas kun olen saanut hänet elämääni. Postauksen kuvat ovat muuten hänen kauniista kodistaan..


P1017874
P1017868 Torstaina vuorossa oli lounastreffit vanhan työporukkani kanssa, sen, josta olen kertonut jo monta kertaa aiemminkin. Naiset, jotka ovat mulle kultaakin kalliimpia ja joiden kanssa muutama tunti ei tunnu koskaan olevan tarpeeksi, koska asiaa riittäisi aina niin paljon.

P1017866

P1017861
Viikonlopun kruunasi vielä Flow, johon lähdin aika extempore suuren kaveriporukan kanssa. Parhaita tyyppejä, hyvää ruokaa ja musiikkia, tyylikkäitä ihmisiä.. Kun kuuma kesäpäivä vaihtui yöksi, kuu ilmestyi pimeälle taivaalle, The National soitti rauhallisia sointujaan taustalla ja ympärillä oli kasa tärkeitä ihmisiä, oli hymy aika herkässä.

P1017863

Elokuussa, varsinkin elokuisissa öissä on jotain maagista. On vielä lämmintä, mutta silti aivan erilaista kuin heinäkuussa. Syksy tekee jo tuloaan. Olen tänä kesänä tehnyt niin paljon kaikkea, nauttinut ja yrittänyt imeä kaikki ihanat hetket mieleen talven varalle. Tällaisen kesän jälkeen on helppo siirtyä syksyyn ja takaisin rutiineihin. Odotan jo pitkiä lahkeita, koulun penkkiä ja kaikkea sitä mitä syksy tuokaan tullessaan. Mutta sitä ennen, nautitaan vielä viimeisistä kesäpäivistä ja -öistä.


P1017877
Kiitos kaikille ihanille asianosaisille viime viikosta. Kiitos yöpaikoista ja kiitos siitä että olette mun elämässä. Niin usein mietin, että olen kai tehnyt jotain oikein, kun mun elämään on siunaantunut niin monta upeaa ihmistä.

4 kommenttia:

  1. Sinulla tuntuu olevan paljon upeita ystäviä, olet onnekas! Tutustutko helposti uusiin ihmisiin? Miten jaksat/kerkeät pitää kaikkiin ystäviisi yhteyttä, jos nyt niin hassusti voi kysyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, olen samaa mieltä!:) Kyllä mun on melko helppo tutustua uusiin ihmisiin, olen avoin ja sosiaalinen ja uusien ihmisten tapaaminen on mun mielestä kivaa. Se, että jostakin ihmisestä tulee läheinen, se vaatii sitten enemmän. Jokaisella on omat arjen kiireet ja aina ei kerkeäkään pitämään ystäviin niin paljon yhteyttä kuin haluaisi, mutta he jotka oikeasti ovat tärkeitä, heihin kyllä kerkeää pitämään yhteyttä.. Ja vaikka välissä olisi pidempikin aika kun ei olla nähty, hyvän ystävän tunnistaa mielestäni siitä, että aina voidaan jatkaa siitä mihin viimeksi ollaan jääty!

      Poista
  2. Aaaa miten ihana postaus <3
    Tämä kesä on ollut kyllä ihan super ihana, nautittu ja imetty tätä valoa ja iloa mieleen sekä sydämeen syksyn ja talven varalle. Ja onneksi kesää on vielä jäljellä :) Pitkät juoksulenkit elokuun hämärissä illoissa on vaan yksi parhaista asioista mitä tiedän - metsässä tuoksuu jo syksy mutta aurinko vielä lämmittää.

    Ystävät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elina!<3 Niin munkin mielestä ja suuren osansa siihen on varmastikin tehneet nämä ilmat! Joo, nyt lenkillä on jo ihana käydä kun ei ole enää niin kuuma. Ja parasta on tietysti se kun voi yhdistää lenkin ja kavereiden näkemisen!!<3

      Poista