6. lokakuuta 2014

there's no place like home

Voi sitä tunnetta kun pääsin kesän jälkeen taas omaan kotiini ja sain järjestellä kaikki tavarat niiden oikeille paikoille. Niin kliseistä kuin se onkin, omaa kotia ei kyllä voita mikään!

P1018169


P1018168
Kun olin saanut kodin kuosiin, kävin ihan ensimmäisenä ostamassa tuoreita kukkia kotiinpaluun kunniaksi. Tällä kertaa mukaan valikoitui valkoisia ruusuja ja ne ovat ilahduttaneet mua yöpöydällä jo monta päivää.


P1018195

P1018197
Tekisi ihan kauheasti mieli laittaa kotia jotenkin uusiksi tai ostaa kolmaskymmenes sisustustyyny. Edes jotain pientä. Oikeasti en kuitenkaan tarvitse mitään.


P1018184Yöpöydän lamppu on uusi, hommasin sen kesän aikana A&A Designista, johon olin aiemmin saanut lahjakortin yhteistyön merkeissä. Olen pitkään haaveillut tämän tyylisestä valaisimesta ja se sopikin yöpöydälle tosi kivasti, vanha valaisin sai lähteä vähäksi aikaa vintille. Jos pukeutumisessa laukut ovat niitä jotka viimeistelevät asun, mielestäni sisustuksessa valaisimet on vähän sama asia, niillä voi jotenkin vaihtaa ihan täysin sisustuksen tyyliä..

P1018173

P1018178
Keittiön puolella olen kerennyt häärimään jo vaikka millä mitalla. Olen tehnyt paljon ruokaa ja leiponut itse sekä leipää että mysliä. Keittiöstä kovin ikävä mulla oli kuitenkin omaa blenderiäni! :D


P1018180

P1018186
Kynttilöitä olen poltellut monena iltana sekä sisällä että ulkona parvekkeella. Ihanaa kun vielä on sen verran lämmin, että parvekkeella voi istua iltaisinkin vilttiin kääriytyneenä.


P1018177
Sanoinko jo että ihanaa olla kotona.. :)

10 kommenttia:

  1. Aah koti on maailman paras <3 ja sulla on niin hirmu nätti sellainen! Niin kodikasta ja viihtyisää!

    VastaaPoista
  2. Sanoit, ihana postaus tämä.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, oon liian innoissani :) Kiitos!<3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos, tule piipahtamaan sitten sunnuntaina kun nähdään! :)

      Poista
  4. Oi että, sinulla on niin ihana koti! <3 Kodikas ja seesteinen :)
    Pieni pesänrakennusvimma iskee aina syksyisin, tosin tämä kolo tarvitsi vielä yhtä sun toista mutta jotenkin ei ole saanut aikaiseksi - ehkä tästä siis inspiraatiokarttaa rakentamaan ja ostoksille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elina!<3 Joo syksysin kyllä tuntuu erityisen kivalta laittaa kotia, kun siellä viihtyykin vähän enemmän kuin vaikka kesällä.. :)

      Poista
  5. Tuo yöpöydän valaisin on kyllö ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäkin pidän siitä kovasti :)

      Poista