25. tammikuuta 2015

tänä viikonloppuna..

..mulla ei ollut mitään erikoisempia suunnitelmia. Ekaa kertaa tosi pitkään aikaan. Monet kaveritkin lähti käymään kotonaan. Mä halusin jäädä tänne, viettämään arvokasta omaa aikaa.

P1018885
Okei, huijasin tavallaan jo heti kun sanoin, ettei mulla ollut mitään suunnitelmia. Olihan mulla. Selasin jo torstai-iltana eri ruoka- ja leivontablogeja ja pohdiskelin, mitä ruokaa voisin tehdä tai mitä voisin leipoa viikonloppuna. Ihan itsekseni, ihan itselleni. Hypin innosta jo pelkästä ajatuksesta, koko lauantai aikaa. Saisin puuhata rauhassa keittiössä ja sen jälkeen hääräillä kamerani kanssa luomuksia kuvaillen. Pieniä juttuja, joita ei arkena kerkeä tekemään, mutta joista tulee niin hyvälle mielelle.


P1018886
Illalla valkkasin itselleni Netflixistä seuraa, vedin peiton korviin ja söin pussillisen irtokarkkeja.


P1018879

Ajatus ei kulje ja happi loppuu, jos ei joskus pidä tällaisia viikonloppuja. Että voi hyppiä pyjamahousuissa vaikka iltaan saakka ja tehdä mitä huvittaa. Tai olla tekemättä, jos ei huvita. Ihan vähäsen tosin jouduin joustamaan ja tekemään myös kouluhommia, vaikka ei ehkä niin olisi huvittanut..


P1018883
Tässä mun viikonlopun biisilistaa. Olen kuunnellut näitä repeatilla, enkä kyllästy yhtään.



Skinny Boy - Isak Strand vs. TOE
Snälla bli min - Veronica Maggio
Oblivion - Bastille
Cut Your Teeth - Kyla La Grange, Kygo
Muistutat mun Jeeppii - Ruudolf, Karri Koira
Georgia - Vance Joy
Faded - Zhu
Let Your Hair Down - Magic!
Hero - Family of the Year
Hideaway - Kiesza


Tällaisten viikonloppujen jälkeen elo ja olo tuntuu jotenki kaksinverroin kevyeämmältä ja uuden viikonkin pystyy ottamaan vastaan isompi hymy naamalla. Ihanaa sunnuntaita ja uutta viikkoa kaikille!


Ja ai niin, hitto että koti on ihan ykkösmesta maailmassa.

10 kommenttia:

  1. Oi mistä toi ihana penaali on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on H&M:ltä, viime syksynä tosin ostettu, mutta josko niitä olisi edelleen? Tosi kätsyn kokoinen :)

      Poista
  2. Kuulostaa ihanalta! Tommosten viikonloppujen jälkeen sitä on akut niin ladattu ja täynnä energiaa. Hyvää viikkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, nyt taas jaksaa puurtaa! :) Kiitos Cara ja sitä samaa sinne<3

      Poista
  3. Ihanan kuuloinen viikonloppu! :) On kyllä totta, että tuollaisia viikonloppuja tarvitsee aina silloin tällöin. En muuten tiedä, olenko aiemmin kommentoinut siulle, mutta sun blogia olen kuitenkin seuraillut pitkänpitkän aikaa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, saa taas ihan uudella tavalla energiaa! :) Ei taida olla tuttu nimimerkki, mutta tosi kivaa että nyt kommentoit, joka kerta yhtä mukavaa kun joku vanhempikin lukija laittaa kommenttia, kivaa tietää ketä siellä ruutujen toisella puolella on :)

      Poista
  4. Hei ihanaa, että täällä on ollut nyt melkein joka kerta uusi postaus, kun olen blogiisi tullut. Kiitos siitä :) Sulla on niin kauniita kuvia ja kivoja juttuja. Täytyy laittaa noi thaipyörykät testiin :)
    - Anna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, tosi tosi ihana saada tällainen kommentti!:) Mun bloggailu menee niin kausittain, kun on kiire, blogi jää vähän unholaan, mutta nyt on taas ollut vähän enemmän aikaa.. Mulla kiire myös tappaa tosi pahasti luovuuden, mutta nyt ideoita olisi taas vaikka muille jakaa, joten postauksia on kiva vääntääkin! Kivaa kun olet täällä ja kiitos kommentista :)

      Poista
  5. Mä niin tunnistin itseni tästä postauksesta - koti ON maailman paras mesta, ja tällaiset latausviikonloput sinne linnoittautuneena pitää mut suorastaan hengissä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Ja todellakin, välillä tällaiset erakkoviikonloput on niin tarpeeseen :)

      Poista