12. helmikuuta 2016

ripset kuntoon & tarjous blogin lukijoille

Muistattekin ehkä, kun kirjoittelin syksyllä yhteistyöstäni erään kosmetologin kanssa täällä Tampereella. Meillä synkkasi hyvin ja olemme edelleen jatkaneet yhteistyötä, mulla on siis ollut koko talven ihanat ripset, joista olen iloinen päivittäin, onhan ne nyt vaan niin helpot! Ajattelimme Hennan kanssa laittaa teille taas hieman alennusta uusista ripsistä, jos joku on kiinnostunut sellaiset ottamaan näin kevään tullen.

P1011372


P1011361

Henna tekee sekä klassisia, että volyymiripsiä täällä Tampereella, kauneushoitola Beauty Berryssä, ihan keskustassa. Henna tarjoaa teille lukijoille uudet volyymiripset hintaan 70 euroa (norm. 120 e) ja klassiset ripset kulmien värjäyksen kanssa hintaan 60 euroa (norm. pelkät klassiset ripset 90 e). Muista valita ajanvarauksen yhteydessä tekijäksi Henna (tarjous vain hänen tekemistään ripsistä) ja mainitse blogini. Tarjous on voimassa 1.4.2016 saakka!

Beauty Berryn Facebook-sivuilla on myös käynnissä ystävänpäivän kunniaksi kilpailu, jossa voi voittaa puolen vuoden ripset sekä itselle että yhdelle ystävälle, eli kannattaa käydä osallistumassa, niin voi ilahduttaa ystävääkin samalla! :)

P1011140
Mä olen tosi tarkka siitä, millaiset ripset ovat ja haluan lopputuloksen olevan mahdollisimman luonnollinen. Aluksi Henna kokeili mulle omien ripsieni pituuden takia melko pitkiäkin ripsiä, mutta muutamien kertojen jälkeen ollaan päädytty laittamaan mulle pituuksina 8, 9 ja 10 mm. Mulla on tosiaan volyymit ja niistä kaarevuutena C. Vaihdettiin mulle hetki sitten myös eri liima, jolla ripset ovat pysyneet vielä vähän paremmin. Kokeilemalla jokaiselle löytyy varmasti parhaat vaihtoehdot ja lopputuloksesta saadaan mahdollisimman nätti.

P1011374
Kotihoito-ohjeista Henna halusi muistutella, että ripsiä ei saisi ensimmäiseen vuorokauteen kastella laiton jälkeen ja sauna on kielletty kolme päivää. Öljypitoiset tuotteet eivät ole hyväksi ripsille ja voimakas silmämeikki, sekä sen poistaminen (esimerkiksi rajaukset) rasittaa ripsiä. Ripsiä kannattaa harjata päivittäin ja nimenomaan ylhäältä alas päin, mikä multa oli ainakin päässyt unohtumaan ja olin harjaillut niitä tyytyväisenä aina samaan suuntaan kuin mitä laittaisin ripsiväriäkin, ooops, oli siis hyvä muistutus mullekin! ;D

P1011359
Mä olen ollut tosi tyytyväinen Beauty Berryn ja Hennan asiakas, paikassa vallitsee jotenkin kiva fiilis ja työntekijät ovat mukavia. Muistakaa, että Beauty Berryssä tehdään myös muutakin kuin ripsiä, katsotaan, jos keksittäisiin vielä tässä keväällä teille tarjousta muistakin jutuista, esimerkiksi jostain hoidosta.



postaus toteutettu yhteistyössä Beauty Berryn kanssa

2 kommenttia:

  1. Moikka,
    Otatko aina tuon 60min huollon noihin sun ripsiin? Riittääkö se hyvin? Etsiskelen tässä uutta ripsi huoltajaa juurikin volyymiripsille, niin voisi kiinnostaa tää sun vinkki.
    -Taru-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tunti on yleensä mulla riittänyt huoltoon :) Kannattaa ehdottomasti testata Beauty Berry!

      Poista