23. helmikuuta 2016

sneaker madness

Vaikka kadut ovat tällä hetkellä loskaa täynnä ja ainoat käyttökelpoiset kengät tuntuvat olevan kumisappaat, mieli on jo keväässä ja kuivissa kaduissa. Citylenkkarit ja tennarit jatkavat voittokulkuaan tänäkin keväänä, mikä sopii mulle enemmän kuin hyvin. Suhaan yleensä arkena sellaista vauhtia paikasta toiseen, ettei korkkareista olisi mihinkään. Siksipä tennari- ja lenkkarimuoti on erittäin paljon mieleeni, mukavuus ja käytännöllisyys ennen kaikkea!

freshkicks



Olin suunnitellut ostavani uuden lenkkariparin kevääksi vasta vähän myöhemmin, mutta tuleva Pariisin matka toi mulle hieman nopeamman tarpeen uusille kengille. Eihän mulla ole yksiäkään citykelpoisia lenkkareita tällä hetkellä! Ja Pariisissa jos missä tulee varmasti käveltyä, eli uudet tennarit on hommattava mitä pikimmiten. Olen päätynyt Adidaksen kokovalkoisiin Stan Smitheihin, ne tuntuvat tällä hetkellä jotenkin niin raikkailta. Niiden löytäminen onkin sitten osoittautunut vaikeammaksi mitä kuvittelin, kaikki paikat Helsingissä tarjosivat vain värikkäillä takaosilla varustettuja malleja ja nettikaupoistakin koot olivat loppu. Zalando kuitenkin pelasti tälläkin kertaa ja ainakin vielä kokoja löytyy todella hyvin! Kannattaa muutenkin olla suosittujen mallien suhteen todella nopea, sillä monista malleista on tarjolla vain hajakokoja. Nettikauppojen kokovahdit ovat myös käteviä, jos omaa kokoa ei meinaa löytyä.

Niin ja tuosta Pariisin-matkasta sitten.. Multa meinasi tosiaan mennä aamiaiset väärään kurkkuun tuossa parisen viikkoa sitten, kun sähköpostiini oli kilahtanut kutsu Marimekon näytökseen pian alkaville Pariisin muotiviikoille. Keväinen Pariisi ja muotiviikot, kuulostaa aika bucket list -hommilta, eikö?! Meinasin ensin hylätä ajatuksen ihan kokonaan, kalenteri paukkui deadlineista ja olinhan juuri ollut pitkään reissussa. Maria kuitenkin asustelee tällä hetkellä Pariisissa ja Essi ja Jonnakin ovat Ranskassa vaihdossa, joten aloin puoliksi vitsillä katselemaan lentoja. Lopulta vain yolottelin menemään yhtenä iltana ja kohta mulla olikin jo lentoliput sähköpostissa. Mitä hemmettiä, mä oon oikeasti lähdössä Pariisin muotiviikoille, eihän tää voi tapahtua mulle…?!? :)))) Meitä on lähdössä ihan superi bloggaajaporukka ja Maria tietää jo varmasti Pariisista parhaat mestat ja söpöimmät kahvilat, joten ihan huiput neljä päivää varmasti tulossa! Olen onneksi ollut Pariisissa jo kerran aikaisemmin, joten mitään must see -juttuja mulla ei ole ja voin vain keskittyä (toivottavasti) keväisestä Pariisista nauttimiseen ja muotiviikkojen tunnelman fiilistelemiseen.. Huh… :)



postaus sisältää mainoslinkkejä

6 kommenttia:

  1. Vau, keväinen Pariisi ja muotiviikot kuulostaa kyl niin unelmalta, onneksi et jättänyt mahdollisuutta käyttämättä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, usein sitä katuu elämässä sellaisia asioita joita on jättänyt tekemättä, joten aina pitäisi vaan mennä ja tehdä!! :)

      Poista
  2. Oi mahtavaa että sulle tarjottiin noin hieno mahdollisuus! :) pienenä vinkkinä, täällä pursuaa kaupat atm lenkkareista eli jos vielä on tarvetta lenkkareille, pariisista ainakin löytyy :D

    jennikakko.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan mahtavaa! :) Ja hei kiitos vinkistä, mä tosin menin jo tilaamaan nuo Stan Smithit hitsiläinen, mutta eipähän tarvitse siellä sitten etsiä, kun aika on kuitenkin rajallista :)

      Poista
  3. Mä inhosin aluksi noita Stan Smithejä, mutta kappas kun mieli alkaa taas muuttua... :D

    Tuo Marimekon näytös kuulostaa kyllä upealta, ja tiedätkös, meidän Instagram keskustelu oli Marimekolla bongattu ja lähettivät kutsun minullekin!!! Harmi vain, meillä on junaliput Genevestä Pariisiin vasta seuraavalle päivälle, eikä niitä voi muuttaa (saati että luotijunassa oli paikkojakaan) joten näytös jää minulta näkemättä. Katselen sitten kuvia (toivottavasti) täältä sun blogista näytöksestä :) Niin ja mulle sattuu aina ihan ihme tuuri matkojen kanssa, en edes tiennyt koko muotiviikoista kun matkoja varailin ja sattuivat täysin sattumalta kohdalle (sama juttu Cannesin elokuvajuhlien kanssa ym. ) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mäkin kyllä lämpenin näille hitaasti, mut toi kokovalkonen on jotenkin tosi kiva! :)

      Ja eihän, ihan mahtavaa!! :)) Mutta voi hitsi, mikä huono tuuri, että vasta seuraavalle päivälle, olis ollut kivaa jos olisit liittynyt meidän porukkaan! Mutta ainakin pääset nauttimaan muotiviikkojen tunnelmasta, eiköhän kaupungissa ole muutakin hälinää samaan aikaan :)

      Poista