26. helmikuuta 2016

uutta meikkipussissa

Tällä postauksella mennään taas kyllä meikäläisen mukavuusalueen ulkopuolelle, sillä en todellakaan koe olevani mikään meikkiguru, mutta ajattelin silti esitellä teille muutamia meikkipussini uutuuksia, joihin olen tykästynyt. Mä olen tosiaan se, joka jaksaa silmät pyöreinä ihmetellä, kun joku kertoo käyttävänsä meikkinsä tekoon kahdeksaa eri meikkisivellintä tai tuhlaavansa matkoilla Sephoraan useita satoja euroja (terkkuja J :D). Voisin helposti käyttää markettikosmetiikkaa ja osaksi käytänkin, mutta joidenkin tuotteiden kohdalla olen vain huomannut hieman kalliimmaan hinnan tarkoittavan myös parempaa laatua.

P1011233_1
Mia Höydön Lempeä uni -öljyseerumin sain syksyllä blogin kautta testiin ja kirjoittelin siitä täällä. Olen tykännyt seerumista ihan superpaljon! En tiedä voiko olla yksinään seerumin ansiota, mutta ihoni ei ole voinut pitkään aikaan näin hyvin. Mulla on vähän hankala iho, joka on periaatteessa kuiva, mutta t-alueelta rasvoittuva ja tämä on auttanut kuivuuteen loistavasti. Ainoa miinus tämän tuotteen kohdalla on tosiaan melko kallis hinta, mutta tavara on onneksi aika riittoisaa, vaikka levitän seerumia kasvoille joka ilta.

P1011251


P1011241
Mulla ei koskaan ole ollut erityisen tuuheat kulmakarvat, mutta niiden ahkera nyppiminen teini-iässä on myös jättänyt jälkensä, eikä kulmakarvani oikeastaan enää kasva kunnolla. Voi kun silloin olisin kuunnellut niitä äidin "kadut vielä myöhemmin"-sanoja.. Ihan muutaman kerran näin myöhemmin olen kuullut pientä myhäilyä siitä, että olisiko kannattanut kuunnella, kun olen valittanut olemattomista kulmakarvoistani. Eli muistakaa, kyllä ne äidit tietää! ;)

En myöskään osannut aiemmin laittaa kulmiani mitenkään, enkä suoraan sanottuna edes tykkää sellaisista liian laitetuista kulmista, mieluiten kulkisin omissa tuuheissa, luonnollisissa kulmissa, mutta minkäs teet. Onneksi siskoni on hieman taitavampi meikkaamaan kuin meikäläinen ja hän tutustutti mut kerran Anastasia Beverly Hillsin kulmaväriin. Siskoni meikkasi kulmani ja yritin samalla ottaa peilin kautta oppia, miten tämä toimitus tapahtui. Kyseisen tapahtuman jälkeen hommasin sitten itsellenikin Dipbrow Pomade-kulmavärin sävyssä Blonde, sekä kulmasiveltimen ja aloin harjoittelemaan. En edelleenkään ole ihan yhtä pro kuin siskoni, eikä mulla riitä kärsivällisyyskään nyhrätä kulmien parissa yhtä kauaa kuin normalisti mulla menisi koko meikkini tekemiseen, mutta edistystä on silti tapahtunut. Kyseisessä kulmavärissä on todella hyvä pigmentti ja se on sopivan "jämäkkää", se myös pysyy paikoillaan koko päivän.

P1011246


P1011230_1
Kulmavärin lisäksi käytän kulmiini Lumenen Blueberry Eyebrow Fixing Geliä, jolla on kai jo vähän kulttimaine. Ennen mulla oli käytössä vaaleanruskea sävy, mutta koska nyt väriä tulee tarpeeksi jo tuosta Anastasiasta, sudin päälle vain tätä läpinäkyvää geeliä pitämään haituvat ojennuksessa.

P1011242
Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä Urban Decayn Naked2 Basics -luomiväripaletti. Myös luomivärien käyttö on ollut mulla aika heikkoa, enkä ole ennen ole käyttänyt arkena koskaan luomiväriä. Tämän yksinkertaisen ja hyvin neutraaleja, vaaleita sävyjä sisältävän paletin ansiosta asia on kuitenkin muuttunut ja nykyään sipaisen usein arkenakin luomilleni kevyen värin. Ja pakko se on myöntää, kyllä sellainen pieni, vaikkakin hyvin vaalea ja huomaamaton väri luomilla avaa jotenkin silmiä ihan eri tavalla, kuin jos luomilla ei olisi lainkaan väriä! Arjessa lempisävyjäni paletista ovat Stark ja Cover ja iltamenoihin laitan usein sävyjä Skimp ja Primal. Kyseisen paletin sävyt ovat kivan mattaisia ja niissä on hyvä pigmentti.

P1011239
Olen itsekin ihan ihmeissäni näinkin monesta meikkipussin uutuudesta. Halusin kuitenkin vinkata näistä hyvistä tuotteista teillekin, jos siellä on samanlaisia ummikoita meikkauksen suhteen kuin täällä. Löytyykö samoja suosikkeja?

8 kommenttia:

  1. Kivoja uutuuksia! Mulla ei pitäisi ostaa mitään uusia meikkejä, mutta silti tekisi mieli ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhaha, mulla menee taas ihan päinvastoin, meikit on mulle vähän sellaisia "pakollisia" ostoksia, johon en koskaan jaksaisi tuhlata rahaa! :'D

      Poista
  2. Mulla on tuo sama luomiväripaletti, se on todella hyvä. Ostin myös blgoihehkutuksen tuloksena Lumenen True Mystic Volume-mascaran, ja se on todella hyvä. Sitten vielä viime vinkkinä Isadoran mattaiset huulipunat, siis sellaiset kynänmuotoiset. Niillä tulos on todella kaunis ja luonnollollnen.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ripsiväri kiinnostaa, kokeilin sitä ehdottomasti, jos mulla ei olisi ripsipidennyksiä tällä hetkellä :) Ja kiitos vinkistä, täytyykin pitää mielessä noi Isadoran punat, sellainen mattainen hieman tummempi nudepuna houkuttelisi!

      Mukavaa sunnuntaita sinne Marjukka!

      Poista
  3. Eikä oo totta, mulla on nuo ihan kaikki samat suosikit, luomiväripaletti ja kulmaväri vielä täysin samassa sävyssä :D Pystyn samaistumaan tähän kyllä niin hyvin, kun suorastaan inhoan kulmien laittoa (ei sillä ettäkö olisin siinä kovin hyväkään), en ole koskaan aiemmin osannut käyttää luomiväriä ja meikkiin saan kulumaan max 15min.. Tytöt aina jaksaa naureskella, kun puhisen ärsyyntyneenä meikkipussille, en vaan osaa! :D

    Ja tuo seerumi on ollut ihan huippu, mulla on nimittäin tosi samantyyppinen iho: kuiva muuten, mutta t-alue vaatii puuterointia pari kertaa päivässä. Ostin seerumin itseasiassa just tuon sun postauksen jälkeen, joten kiitos vinkistä, siitä on ollut iso apu kuivuuteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha ihan sama juttu, mahdollisimman nopealla meikillä mennään, en vaan jaksa näpertää :D Ja hei kiva juttu että löysit ton seerumin, se on kyllä superhyvä! Ja vinkki, jos et vielä ole tiennyt, mutta puuteripaperit on täällä ahkerassa käytössä (saa Stockalta mm.), pari kertaa päivässä kun taputtelee niillä t-alueen, ei enää kiillä, eikä tarvii lisätä puuteria jos muuten on vähän kuivuuteen taipuvainen iho :)

      Poista
  4. Hei, joko muita Lilyn? Jos et ole myynyt, mihin hintaan luopuisin siitä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa, Lilylle ilmoittautui silloin heti halukas ostaja ja se on jo uudessa kodissaan! :)

      Poista