17. maaliskuuta 2016

uusi lempparituoksu

Mä oon aina ollut se, jolla on ollut "nimikkotuoksu". Se joka on ostanut pullo toisensa perään samaa tuoksua varmaan yläasteelta saakka ja jolla ei ole ollut erikseen juhla- ja arkituoksua. Se, jolle kaverit aina sanoo, että tästä tuoksusta tuut aina sä mieleen. Mun tuoksu oli monta vuotta Burberryn The Beat ja melkein joka joulu sain uuden tuoksun loppuneen tilalle. Mutta nyt, kuulkaas, on tapahtunut jotain ennenkuulumatonta! The Beat on kohdannut haastajan.

P1011403
Joskus viime syksynä jo aloin kaipailemaan uutta hajuvettä peilikaappiini ja pyysin kaveriani nuuskuttelemaan Tukholmassa käydessään Laura Mercierin Almond & Coconut -hajuvettä, josta olin kuullut paljon kehuja. Kaverini mielestä tuoksu ei kuitenkaan ollut hyvä ja koska hän tuntee makuni aika hyvin, luotin hänen sanaansa, enkä pyytänyt häntä ostamaan tuoksua mulle.

P1011406
Laura Mercierin lisäksi toinen kiinnostava merkki tuoksujen saralla on ollut mielestäni Jo Malone,  jonka myymälä rantautui hetki sitten tänne Suomeenkin, Helsinki-Vantaan lentokentälle. Odotin kuin kuuta nousevaa, että pääsen tuoksuttelemaan merkin hajuvesiä ja joulun alla matkalla Balille pääsinkin niin tekemään.

P1011425
Lemppareiksi kaikista ihanista tuoksuista valikoitui sekä raikas ja kukkainen Wild Bluebell, että sitruksinen Nectarine Blossom & Honey. Sain myymälässä todella mukavaa palvelua ja itse asiassa myyjän valitessa mulle hänen mielestään sopivimmat tuoksut, hän valitsi täysin samat vaihtoehdot, vaikken ollut hänelle valintojani vielä kertonut. Melkoisen asiantuntevaa palvelua siis sanoisin!

P1011412
Rinkkaani en silloin raaskinut kuitenkaan ostaa tätä ihanaa pakettia retuutettavaksi, mutta sain tuoksun nyt vihdoin käsiini, kun kaverini matkusti hetki sitten lomalle ja toi tuoksun mulle kentältä mukanaan. Koska molemmat tuoksut olivat mielestäni hyviä, käskin kaverini valkata kumman tahansa ja hän päätyi Wild Bluebelliin. Rakastan yli kaiken tätä raikasta tuoksua, joka on ihan erilainen kuin aiempi tuoksuni.

P1011415
The Beat tuskin tulee silti koskaan katomaan peilikaapistani (ainakaan ellei sen valmistusta lopeteta), sillä siihen liittyy niin paljon muistoja. Mutta ainakin nyt tällä hieman raikkaammalla ja keväisemmällä tuoksulla eteenpäin. Kiitos mun hajuvesilähettiläille, jotka olette tuoksutelleet näitä reissuillanne mun puolesta! 

7 kommenttia:

  1. Kaunista! <3

    https://katjaablog.wordpress.com/

    VastaaPoista
  2. Ah, täytyypä ensiviikolla käydä haistelemassa tätä tuoksua! :) Vaikka juuri viime viikolla ostin Diorin Miss Dior-tuoksun :) Laura Ashleyn tuoksu on myös minun "to sniff"-listallani ;)

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Nää Jo Malonet on ihania, suosittelen tuoksuttelemaan, varmasti löytyy sieltä oma suosikki! :)

      Poista
  4. Hihkuin ilosta, kun kuulin, että Jo Malonen myymälä on tullut Helsinki-Vantaalle. Tän hetkinen tuoksuni on loppumaisillaan, joten muutaman viikon päästä koittavan Jenkki-reissun startiksi käyn kyllä ratsaamassa löytyiskö tuolta mulle se täydellinen tuoksu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiva saada tännekin edes vähän lähemmäksi tällaisia uutuuksia :) Ihan varmasti löytyy sieltä oma suosikki, niin paljon ihania tuoksuja oli. Ja ihanaa reissua teille!<3

      Poista