3. kesäkuuta 2016

uudet käyntikortit

Mulla on ollut jo pidemmän aikaa to do -listalla hommata itselleni elämäni ensimmäiset käyntikortit, mutta homma on vain jäänyt ja jäänyt. Talvella kuitenkin sain kipinän ryhtyä hommaan kun mielenkiintoisen oloinen Instagram-tili oli tykännyt kuvistani. Laitoinkin saman tien Makea Designille viestiä ja yrityksen takaa paljastui ihana Janina, jonka kanssa aloimme suunnittelemaan käyntikortteja.

thumb_P1018690_1024




Olin jo yrityksen Instagram-tilin perusteella vakuuttunut siitä, että meidän tyylit kohtaa Janinan kanssa, mutta silti homma lähti alkuun sillä, että kerroin vähän mitä käyntikorteiltani toivoin. Halusin ulkoasusta mahdollisimman simppeliä ja harmonista, ylläri ylläri. Mulla oli myös idea kalligrafialla tehdystä logosta ja ilokseni Janina olikin alkanut juuri harjoittelemaan kalligrafiaa. Hän lähetti mulle useita eri versioita tekstistä, jotka kaikki olivat superkauniita, mutta joista lopulta valkkasin yhden.

thumb_P1018673_1024
Janinan kalligrafialla tekemä logo tuli lopulta koristamaan käyntikorttejani beigenä ja blogini banneria tummanharmaana. Olen logoon todella tyytyväinen, on ihanaa että se on ihan uniikki! Korttien materiaaliksi valitsin hieman paksumman, karhean vaalean kartongin. Kortit painatin Pitäjänmäessä sijaitsevassa Picaset-painotalossa.

Mulle oli tärkeää saada kortteihin jotain hieman omaperäistä ja lisäsin Instagramin profiilissani olevat sanat myös käyntikortteihini. Paitsi että bloggaan, halusin tuoda esille alaa jolle olen suuntaamassa, sekä myös hieman persoonaani. Olen lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen ja näitä on ilo jakaa eteenpäin! 

thumb_P1018677_1024

Tämä yhteistyö oli kyllä todella mieleinen. Janina vastaili ihanan nopeasti sähköposteihin ja suhtautui kaikkiin pieniinkin viilauksiini todella kivasti. Janina suunnittelee käyntikorttien designien lisäksi esimerkiksi erilaisia kutsukortteja, kuten hääkutsuja. Kiitos Janina, kanssasi oli ilo työskennellä! :)

thumb_P1018686_1024

postaus toteutettu yhteistyössä Makea Designin kanssa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti