24. syyskuuta 2016

mustat leveälahkeiset housut

Viimeiset asukuvat Suomesta. Onneksi eräs kaverini täällä on lupautunut auttamaan mua välillä asukuvien kanssa ja kohta on blogimirkkujakin tuppaamassa kylään, eli saan ehkä pian ajankohtaisempiakin kuteita näytille! ;)

P8179416

leveälahkeiset housut h&m (vastaavat housut täällä), pusero h&m (vastaava pusero täällä), 
takki zara (vastaava takki täällä), sandaalit mango, laukku céline, 
kello daniel wellington, rannekorut etsystä & balilta

P8179437


P8179466

Oon ihan rakastunut näihin leveälahkeisiin H&M:n mustiin housuihin, jotka ostin jo alkukesästä. Ne ovat sen jälkeen olleet päällä niin illalla siistimpään toppiin ja korkkareihin yhdistettynä, kuin neuleeseen ja nahkatakkiinkin yhdistettynä. Molemmat kombot toimii! Jopa niin hyvin, että vaikka en kesällä onnistunut löytämään sopivia vajaamittaisia culottes-housuja, ostin sellaiset hetki sitten täältä Tukholmasta, vaikka niiden sesonki alkaakin olla jo hieman mennyt. Kesä näyttää kuitenkin jatkuvan edelleen, joten ehkä housuille tulee vielä käyttökertoja ja uskallan väittää, että ne ovat ajankohtaiset vielä ensi keväänäkin..

P8179452
Muutenkin leveämpi lahje on alkanut houkuttaa ja olen saanut itseni kiinni haaveilemasta jopa leveälahkeisista mustista farkuista, sellaisista, jotka iskin viime kollaasiin. Sovitin jo yksiä ja ne saavat kyllä sääret näyttämään superpitkiltä, mutta jotenkin niiden kanssa yhdistettävät kengät tuottavat vaikeuksia, itse kun en ole mikään kummoinen koroilla kävelijä arkena.

P8179445
Mokkanahkatakki on lainattu asuun entiseltä kämppikseltäni ja taisin varastaa sen muutamaan muuhunkin otteeseen Elinan rekiltä menneen kesän aikana. Varsinkin täällä Tukholmassa, jossa mulla on mukana vain murto-osa vaatteista, on kämppisten tripla-vaatekaappia ja sitä, että aina pystyi lainaamaan joltain muulta jotain mielenkiintoista, melko lailla ikävä. Sitä tosin ei sitten olekaan yhtään ikävä, kun omilta rekeiltä katosi välillä kolmannen kämppiksemme matkaan vaatteita, varsinkin kun tiesi, että lähtökohdat sille että vaatteet tulisivat puhtaina takaisin, oli aika minimaalinen. Kun lähdetään liikenteeseen lauseella "siis mun kaikki valkoset vaatteet on ihan punaviinissä, voinko lainata sulta jotain", niin toki toki.. :'D (Emma ♥ ). 

P8179388
Mitä tykkäätte tästä asusta ja hieman räväkämmästä takista? Entä kuvausmiljööstä, joka ei sekään ole ihan tavallinen verrattuna useimpiin kuviini?

P8179482






kuvat: Essi / Essie's 

postaus sisältää mainoslinkkejä

14 kommenttia:

  1. Järjettömän upea asu, kuvat ja nainen!!

    VastaaPoista
  2. Ihana asu ja tämä Célinen Trio on kyllä upea! Pitäisiköhän...

    Hyvää viikonloppua sinne Tukholmaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anna Sofia! <3 No ehdottomasti... ;) Mä liputan ihan täysin tän puolesta!

      Poista
  3. V A U !

    Mä oon kanssa niin hurahtanut leveisiin lahkeisiin kuin myös culotteseihin, ettei oo paluuta :D noi mustat leveälahkeiset farkut ois kyllä ihan mielettömät, täytyisi kanssa testata ;) kerran oon vetäny pillifarkut kuluneen puolen vuoden aikana päälle - nekin farkut mitä on tullu pidettyä nii on semi-boyfriend tai sit vähä mum jeansit :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS! :) Hih mä oon huomannut, sun asuja oon ihastellut snäpissä ja instassa viime aikoina.. Mä oon kyllä pillifarkkujakin pitänyt, mutta enenevissä määrin kyllä näitä tällaisia leveitä - nää on niin hiton mukaviakin!!

      Poista
  4. Aivan ihana asu!! Tykkään kovasti! :) En vain tiedä osaisinko itse pukea leveitä lahkeita... Tulee niin kovin ala-aste ajat mieleen :D Mustat leveälahkeiset farkut kyllä kuulostaa houkuttelevilta, täytyy varmaaan käydä kokeilemassa.
    Kivaa viikonlopun jatkoa! :)

    JohannaN

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) Hei kokeile ihmeessä edes, sitten kun löytää sen oman sopivan mallin, niin se on menoa se! ;D Mäkin ensin arastelin leveämpää lahjetta, mutta nyt se on ihan suosikki..

      Kivaa uutta viikkoa sinne! :)

      Poista
  5. Waaau!! Siis tää asu on kyllä aivan upea!!

    VastaaPoista
  6. Oho, miten kauniit housut ja raikas kokonaisuus. Tykkään!

    VastaaPoista